Kitesurfing jako sposób na odpoczynek.

Posted by

Planowanie ferii, to przebieg szalenie ekscytujący, moment wyjazdu determinujemy na dużo miesięcy przed wymarzonym relaksem. Jak urządzić najlepsze ferie w swoim życiu?
W sytuacji współczesnej wartości cen na rynku krajoznawczym są tak małe, że każdy jest w stanie skombinować sobie wyśniony urlop bogaty we wszelakiego modelu atrakcje, czy to turystyczne, czy rekreacyjne.

Latawiec kitesurfing

My wyselekcjonowaliśmy wycieczkę samolotową z Krakowa do Egiptu (do Hurghady). Naturalnie na dwa tygodnie, bowiem różnica w zapłacie pobytu czternastodniowego nie była wysoka i postanowiliśmy, iż więcej wypoczniemy. Nasz odpczynek nie rozpoczął się najfajniej, bo lot był opóźniony 14 godzin, pomimo tego gdy już trafiliśmy na miejsce, obydwoje wzdychaliśmy i zachwycaliśmy się cudem obwodowego widoku.

Główny dzień poświęciliśmy na sprawy papierkowe, umieszczenie się w pokoju, rozpakowanie, znalezienie wszelkich hotelowych restauracji i knajp, zaznajomienie się z ofertą lokalnego biura wyprawy, bo uprzednio w Rzeczypospolitej byliśmy zadecydowani na jakiekolwiek krajowe eskapady. W drugi i trzeci dzień zostaliśmy głęboko wchłonięci przez śliczne zbocze Morza Czerwonego i plażowaliśmy w najlepsze! Bajkowy widok i dodatkowo okoliczności meteorologiczne podsycały adaptacji przeróżnych sportów wodnych. Na morzu dostrzec można było marynarzy,surferów,kitesurferów lub nurków. Pomyśleliśmy, iż też chętnie spróbujemy wszystkiego po trochę. Sprzęt do zanurzania wzięliśmy z Polski skutkiem tego to był nasz początkowy impuls na morze.

Następnego dnia zapisaliśmy się do szkoły sportów hydrologicznych, w pierwszej kolejności wybraliśmy kitesurfing, to tego typu związek surfowania na desce z lataniem z pomocą latawca zaprzęgniętego do nas trapezem. Nie prosty jest to sport, w szczególności dla początkujących, bo podczas gdy niewłaściwie posterujemy latawiec kitesurfing zdoła nas szarpnąć znacznie w górę lub także głęboko pod wodę, natomiast przy szczególnym wykonywaniu dyrektyw winniśmy wyjść z tego testu bezpiecznie i radować się dziennymi postępami w nauce.
Te wakacje były niezwykle ubogacone, polecam planowanie rozmaitych rozrywek w czasie wyjazdu, dlatego że będziemy to stale przyjemnie i długo rozpamiętywać.